Levering og betingelser

OM SIRLIG
Alle priser er angivet inklusiv dansk moms


Et lille, men velvalgt udpluk af sager til primært børn og hjemmet. De fleste af varerne, hvis ikke andet er angivet, er produceret af Sirlig og designet i Danmark.


LEVERING

Vi lever fragt frit i Danmark indenfor 1-3 hverdage, hvis ikke andet er angivet ved varen.


Ordrer til andre lande, kalkuleres efter valg af land og kan variere fra 60-500 DKK

REKLAMATION
Det sker ind i mellem, at varen ikke lever op til dine forventninger. Det kan være sig en trykfejl, beskadiget vare eller andet. 

Kontakt os lige så snart du opdager en fejl, så får vi det løst. Skriv på info@sirlig.dk vi svarer gerne super hurtigt.

RETURNERING
Ved varer der ikke er personliggjort gælder 14 dages returret. Kontakt os når du ønsker at returnere en/flere varer inden de 14 dage efter modtagelse. Du får refunderet omkostninger til returnering, såfremt du returnerer hele din ordre. Ved delreturnering, står du selv for betalingen.

Har du bestilt en personliggjort vare, ydes der desværre ikke returret.

Du kan returnere dine varer til:

Sirlig
Toftemosevej 44
2650 Hvidovre

Har du spørgsmål, så hjælper vi gerne, så returnering kan gå nemt og bekvemt.

BETALING
Du kan på Sirlig.dk betale med kreditkort  (VISA, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro).

Vi bruger de mest sikre betalingsmetoder for både dig som kunde og os som virksomhed: PayPal og Stripe. Begge betalingsløsninger er sikre og videregiver ikke oplysninger til 3. part.

FLERE SPØRGSMÅL?
Så besvarer vi dem gerne så hurtigt som vi kan. Send os en mail på info@sirlig.dk


E N G L I S H
_____________

THE PRODUCTS
Almost all the products are designed in Denmark by Sirlig. Some speciel selected products from other designers have joined the family.

DELIVERY
We deliver in Denmark within 1-3 business days. We do it for free! Yay!

If you live outside Denmark, the cost will depend on your country of living. Please contact us at info@sirlig.dk for further information.

RETURN
If you want to return your order with the items intact, you can do that within 14 days after receiving your goods. 

Send the items including your order confirmation to:

Sirlig
Toftemosevej 44
2650 Hvidovre

Please contact us at info@sirlig.dk if you have any questions, then we can help you making the return smooth and uncomplicated.

DAMAGED ITEMS
Urgh, we don't want to let you receive damaged items, but sometimes there is a party in the mail bag and the goods can get a scratch. Let us know, and we will do our best to make it good again!

PAYMENT
You can pay with credit card (VISA, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro) and with bank transfer.

We use the most safe payment methods for you as a costumer and us as a business: PayPal and Stripe. Both are with very high security and no information will be given to third party.

OTHER QUESTIONS?
We will surely respond ASAP so just let us know - info@sirlig.dk